BILDER FRA PHOTOSHOOTEN

Yes, i går fikk jeg bildene fra siste photoshoot og jeg har sittet i hele dag og jobbet med dem. Jeg har fått spørsmål fra noen av dere om når disse bildene skulle komme, så her er de! Tro meg, jeg har ventet spent på disse og må si jeg er fornøyd med hvordan hele bildeserien endte opp! Jeg føler jeg kan si at disse bildene viser at det går faktisk an å være søt og uskyldig, men naken på samme tid. Kropp er fint 

Jeg tror bilde nr 1 er min favoritt. Håper dere vil like dem også! Det var litt flere bilder også, men  det var kun disse jeg rakk å vise nå. 

Obs Obs! Om du ikke tåler å se litt hud trenger du ikke skrolle nedover. Du er herved advart 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Photos: Knut Ivar Skogland

Redigert: Linda 

 

13 kommentarer

Siste innlegg