ØNSKELISTE FRA DENNIS MAGLIC

God morgen! Tenkte jeg ville starte helgen for fullt med å vise dere noen klesplagg jeg sikler over akkurat nå. Jeg kom over ett tips om en svensk nettbutikk, Dennis Maglic, og nå har jeg skummet over hele nettsiden og plukket meg ut noen plagg som står på ønskelisten min. Spennende å sjekke ut nye nettbutikker! Jeg synes noen av plaggene er litt dyre, men akkurat nå har de salg på en mengde varer! Så mulig jeg klikker hjem noen godsaker ♥ Jeg har lenge ønsket meg en slik rosa fluff jakke! Har du noen plagg fra denne nettsiden? 

1. HER // 2. HER // 3. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg