BER OM OPPMERKSOMHET

God fredagskveld til dere! Jeg sitter alene akkurat nå og koser meg med taco og Norske Talenter på tv. Har vært på jobb i dag tidlig og tilbragt ettermiddagen med min bestevenninne Tina. Jeg trengte litt diverse sminke og en tur på vinmonopolet, så det ble litt shopping på oss før vi dro videre hjem til meg for å se film. Nå har jeg forhåpentligvis husket på å handle inn alt jeg trenger for morgendagen. Da skal vi feire venninnen min som endelig fyller 23 år. Det betyr endelig inngang til favoritt nattklubben min i Haugesund City! Så om dere skal ut og slå ut håret i morgen, så finner dere oss på Burlesque! 

Ja, forresten. Jeg er jo ikke alene i kveld jeg. Mamma trengte barnepass for hunden, så Tiko er på besøk hos oss i helgen. Dermed har jeg ikke bare en som tigger og ber om oppmerksomhet, men to! Nå skal vi kose oss videre, for pausen til Norske Talenter er over og showet er i gang igjen! Kos dere masse i kveld 

8 kommentarer
    1. Hei du posta et innlegg om womens best ifjor. Hvor kjøpte du den? Og hvor mye betale du til sammen for det med toll? Fikk du restultater?

    2. Nora: Jeg kjøpte fra womensbest.com. Tror ikke jeg betalte noe toll første gangen, men andre gangen ble den sendt i retur i tollen fordi shaken inneholdt visst noen ingredienser som ikke var “lovlige” i Norge. Så det var litt surt da, men fikk pengene igjen 😉 Begge gangene måtte jeg sende mail til tollen om informasjon om produktet. Derfor syntes jeg det var så rart at den ikke kom gjennom andre gangen, da den kom gjennom den første. Samme produkt hver gang. Kan ikke si sikkert om jeg fikk resultater, fordi jeg som sagt ikke fikk handlet inn mer enn den ene gangen. Og så brukte jeg det noe uregelmessig. Men den er kjempegod og kan fint anbefale deg å prøve den! Det verste som kan skje er at tollen sjekker den og returnerer den 😉 Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg