NÅ SKAL DET VASKES

Happy Monday dere! Jeg føler jeg er full av deilig energi i dag. Kanskje fordi jeg fortsatt har fri fra jobb, og skal ikke på jobb før på torsdag kveld. Jeg har også vært veldig trøtt i helgen. På lørdag sovnet jeg midt i Fifty Shades of Grey, og la meg derfor en time før midnatt. Jeg har altså sovet veldig mye i helgen, og det kjenner jeg at jeg hadde godt av.

Nå har jeg mye tid til å få unnagjort en masse ting i huset, noe jeg skal fokusere på nå denne uken. Jeg sitter med frokosten nå faktisk, for jeg har ikke hatt tid til å spise enda. Jeg ser på klokken og tenker jaja, bare to timer til middag… Men frokosten måtte rett og slett vente i dag, for med en gang jeg stod opp i dag gikk jeg ut for å handle mat og middager for hele uken, og i tillegg begynte jeg å rydde og vaske badet. Det var sannelig på tide, og det trengtes – virkelig. Jeg tør ikke legge ut “før” bilder en gang, så gale var det. Klær overalt, støv, sminke, tomme sjampoflasker. Men nå lukter det deilig vår og man kan faktisk se gulvet! Hele huset skal ryddes og vaskes denne uken. Dette var bare begynnelsen! Bad – check

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg