HVIT MÅNED

I dag er det 1.februar. Det vil si at jeg har klart målet mitt om å ha en hvit måned i januar. Vi sier “hvit måned” når man ikke skal drikke noe alkohol den gjeldende måneden. Og det har jeg nå klart! Jeg føler meg… bra!!

Jeg tror at den nye holdningen min vil gjøre meg veldig bra, og kroppen tror jeg også vil takke meg på sikt. Alkohol inneholder masse kalorier og annet som ikke er bra for helsen, spesielt i forhold til dette med vektnedgang. Så å trappe ned på nettopp dette området gjør meg ingenting. Nå i februar skal jeg ut to helger. Det blir dobbel bursdagsfeiring / jentefest allerede i morgen og så blir det en bursdagsfeiring den 17’ende. Venninnen min fyller endelig 23, og da blir det ut på byen! Nå som det er lenge siden jeg sist var ute kjenner jeg at jeg gleder meg mye mer enn om jeg hadde festet hver helg, noe jeg ofte gjorde før om jeg ikke hadde jobbhelg.

Ser virkelig frem til langhelg nå! Det blir kjekt å komme seg ut av huset og slå ut håret igjen. Jeg kan ikke huske sist jeg ble invitert på en jentefest. Det er ikke ofte jeg er på slike fester, så når jeg først blir invitert setter jeg utrolig stor pris på det! I morgen har jeg fri fra jobb og alt, da skal jeg bruke hele dagen på å stelle meg og gjøre meg klar. Hele dagen!! 

Fotograf: Knut Ivar Skogland

6 kommentarer

Siste innlegg