MIN KOSTHOLDSPLAN FOR NESTE UKE

Hei dere! Håper dere har en fin lørdags kveld. Selv sitter jeg og jobber litt med en kostholdsplan jeg skal følge neste uke, imens jeg stapper i meg både snickers sjokolade og ostepop ironisk nok. Men what can I do? Det er jo lørdag.

Kostholdsplanen er bare noe jeg har satt sammen selv og skal følge frem til jeg får den skreddersydde kostholdsplanen fra min PT. Jeg starter på den allerede i morgen, og har som mål å klare å holde meg helt etter planen frem til neste lørdag. Det er jo tross alt kostholdsdelen jeg sliter mest med når jeg skal ned i vekt, så det å “øve” seg kan hjelpe mye på både motivasjonen og fremgangen. Jeg vil så gjerne bli bedre på dette med variert kost og finne gode alternativer når søtsuget slår til. Og ikke minst bli bedre på kjøkkenet og utforske enda mer! Selv om jeg får lyst til å bake så trenger det ikke bli noe usunt liksom. For det ender som regel opp med kanelsnurrer eller hveteboller.

I kveld vil jeg vise dere hva jeg kommer til å spise neste uke, fra og med i morgen. Jeg har også lest meg opp på noen sunne oppskrifter jeg vil prøve ut, så mulig det blir mer mat enn hva jeg har skrevet opp. I såfall kommer jeg til å dele de forskjellige oppskriftene med dere her på bloggen, så stay tuned. Planen nedenfor er i grunn kun en veiledning for hva jeg bør spise til de forskjellige måltidene. Og bare for å understreke det, så er det en plan jeg har laget for meg selv. Du kan bestemme selv om du ønsker å prøve det ut, men du må finne ut hva som passer best til deg og din hverdag, din kropp og din helse.

Hva tror dere? Om dere har forslag til andre matvarer jeg bør ha med så legg igjen en kommentar ♥ ♥ 

Vegetables on old wooden background overhead close up shoot

Om du vil følge med på reisen min om ett slankere meg, kan du like facebooksiden min for bloggen min HER. Jeg deler alle mine blogginnlegg på denne siden, og da trenger du aldri gå glipp av en oppdatering 🙂

1 kommentar
    1. Synes ikke du trenger og gå ned noen kg jeg , men det ser jo faktisk ut som en fin og god meny , Stå på

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg