SMINKEROM VS GJESTEROM

God morgen! Denne uken har ikke gått sånn spesielt fort føler jeg, men likevel er det slik at oi, det er fredag allerede i morgen. Jeg har ett mål for helgen som kommer, og det er at jeg skal ta tak i ett problem som har plaget meg nå i flere uker. Nemlig dette problemet:

Dette er altså mitt gamle kontor. Kontoret som aldri helt rakk å bli kontor før jeg bestemte meg for å flytte kontoret ned en etasje. Og jeg vet, det ser helt bomba ut her. Etter at jeg ombestemte meg for hva som skulle være kontor, så endte dette rommet opp som ett lite lager uten noen oversikt. Nå er det på tide å ta tak i rotet og få litt orden her. 

Nå er det litt uenigheter i heimen om hva dette rommet skal brukes til. Det er ett ganske lite rom, så jeg syntes det hadde vært perfekt som ett sminkerom! Min samboer er ikke helt overbevisst og ønsker seg heller ett gjesterom, noe jeg ikke ser helt meningen med. Vi har ikke engang en ekstra seng til å ha der inne, og siden rommet er såpass lite vil en seng ta hele plassen. Nei, jeg stemmer for sminkerom!

Om jeg får det som jeg vil, skal jeg ha pulten inntil den lange veggen til venstre. Jeg ønsker meg ett speil med lys, og så har jeg kjøpt meg en ny stol som skal stå ved pulten. Det neste på listen er hjørnehylle hvor jeg kommer til å plassere de fineste skoene mine, og ei litt større hylle hvor alt av sminke skal stå organisert. Fargene skal være hvitt/beige med ett hint av rosa!

Vi har nesten ett luksusproblem. Vi har ett stort hus med alt vi trenger i en etasje, men så har vi også en hel etasje nede hvor vi kan gjøre hva vi vil! Mange rom med mange muligheter. Nå har vi ett kontor nede som er ferdig. Vi holder på med matboden. Ja, vi har faktisk eget rom som matbod. Det neste på planen er å pusse opp vaskerommet. Så har vi en stor gang, og i tillegg en svær kjellerstue hvor jeg har lyst til å lage en skikkelig kul bar! I tillegg er denne stuen veldig stor, så vi har mulighet til å sette opp en liten vegg og plutselig har vi ett ekstra rom. Andreas kan få gjesterommet sitt her. Jeg skal vise dere nedre etasjen når vi har fått ryddet vekk litt plank og rot. 

Hva ville du brukt rommet til?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg