JEG LIKER IKKE RØDT ENGANG

Jeg elsker å pynte, og gjør det året rundt. Flytter på ting og tang og bytter ut pynt samtidig med årstidene. Hos meg skal helst alle rommene være pyntet, det inkluderer også soverommet og badet, to rom som gjerne ikke alle mener trenger å pyntes. Det er jo de to mest private rommene i ett hus, og hvem kommer til å bry seg om hvordan det ser ut der liksom? Men jo, hos meg er også de rommene pyntet. I dag tenkte jeg å vise dere hvordan jeg har pyntet til jul på soverommet. Tro meg, det er ikke alltid det er så plettfritt på dette rommet. Klær kan ligge strødd ut over gulvet og sengen er ikke alltid redd opp. Men det er så fint når det først er ryddig!

Jeg kjøpte to røde gardiner for å se hvordan de ble å ha i stua, men siden vi har noen svære vinduer og trenger ganske mange gardiner, ble jeg enig med meg selv at med røde gardiner kan det gjerne bli litt vel mye jul – til og med for meg. Så jeg prøvde heller å henge dem opp på soverommet, hvor dem passet perfekt etter min smak! Jeg ble så fornøyd med rommet til slutt. Det er nesten slik at jeg vil la døren stå åpen bare sånn at jeg kan gå forbi og gløtte inn for å få ett blikk av synet.

Mulig jeg har pyntet noe overdrevent akkurat i år, men på en måte liker jeg det også. Og selvfølgelig, det er mye finere i virkeligheten! Å få frem den samme følelsen på bilder som jeg får ved å stå i rommet er jammen ikke enkelt. Og jeg som ikke liker rødt engang…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg