WINTER WONDERLAND

Tenk at vi skulle få den gleden av å våkne opp til snø.. og den er til og med ikke blitt til slaps enda! 

Om du noen gang har vært eller bodd på vestlandet vet du at vi er vant med det meste av det som kan kalles vær. Spesielt det sure været som består av regn, regn og atter regn. Skulle tro vi hadde hatt mye snø når man snakker om det friske vestlandet, men nei. Vi har ikke hatt så fint snøvær på lenge, ikke så lenge jeg kan huske. Det er så fint når den får ligge i fred uten å regne vekk dagen etterpå. Nå er det nesten som om vi holder pusten for at ikke snøen skal forsvinne over natten. 

Jeg er ett vinterbarn og elsker vinteren nesten mer enn sommer. Jeg er av den typen som står på slalom og som reiser på fjellet så ofte jeg kan. Jeg er glad i sommer også, men setter like mye pris på når vintermånedene kommer, om ikke mer. Litt ironisk er det da at jeg er så frysen av meg, og må ha det varmt og godt rundt med hele tiden! Jeg frøs hele tiden før vi fikk opp varmepumpa i huset. Det tok jo mange uker før den kom opp, og nå føler jeg det nesten er litt luksus å ha det så godt og varmt som vi har det nå. Men vinter og snø, det skal jeg ha!

I vinter har jeg ikke noe særlig mer planer enn å reise på hytta og stå på slalom i bakken. Tidligere i år var jeg i Alpene, en ferie jeg garantert skal ha igjen! Foreldrene mine og en gjeng reiser sammen hvert år, det er blitt en slags tradisjon. Vi skal nok ikke være med neste år, som da blir i januar/februar, men forhåpentligvis skal vi være med neste gang!

Kira elsker snø, så vi måtte selvfølgelig benytte anledningen i går til å gå tur og ta noen fine vinterbilder. Jeg har også planlagt en liten utendørs shoot i dag etter jobb, får bare håpe snøen blir liggende til da. For akkurat det kan man ikke ta for gitt her jeg bor. Og jeg kan jo dra drømmen enda litt lenger og håpe på at vi endelig skal få en hvit jul i år? Det hadde vært den beste julegaven ❤

8 kommentarer
    1. Så herlig! Flotte bilder av en veldig skjønn hund! 😀 Jeg elsker vinteren jeg også, og krysser fingrene for at vi får beholde snøen her i sør også! Hundene er jo minst like glade som meg over den hvite bakken:)

    2. Beate: Tusen takk for fin kommentar <3 Ja, hun er herlige! Kikket innom bloggen din, ser ut til at vi har samme interesse når det kommer til hund :))

    3. Må innrømme at eg klikka meg inn her fordi overskriften din er også låttittel på min favoritt julesang 😉 Dolly Parton med Winter Wonderland (sleigh ride)..
      Fine bilder 😉 Selv liker eg bare snø på jordene her, da slipper eg være mørkeredd når eg lufter bikkja :p hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg