JEG ER TILBAKE

Heia!! I’m back!

Nå er jeg akkurat kommet hjem fra Gdansk og det var rett og slett deilig å hoppe i pysjbuksa og slenge seg på sofaen. Uansett hvor lenge vekke man er, enten det er tre dager eller to uker, så er det alltid godt å komme hjem. Alltid. Borte bra – hjemme best.

Jeg har vært i Gdansk med kjæresten, for de som ikke vet det. Det har vært en veldig fin tur og jeg har kost meg gløgg ihjel. Vi landet på flyplassen i 18-tiden, og så var det rett å hente Kira hos barnepasseren og vende snuten hjem. I kveld blir det å steke oss en grandis, se litt på tv for hans del og oppdatere bloggen for min del. Rett og slett slappe helt, helt av. Det er slitsomt å være på ferie skal jeg si dere! Koffertene venter vi med å pakke ut til i morgen. Vi har planlagt morgendagen sånn halvveis. Det blir trening på morgenkvisten, så skal kofferter pakkes ut, klær skal vaskes og juletre skal kjøpes. Jeg skal forberede ett innlegg og to om turen vår som kommer i løpet av uka ❤ Men nå, i kveld, skal jeg ikke gjøre noe som helst. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg