GOD FREDAGSFØLELSE

God kveld folkens! Hadde ikke så mye å gjøre akk-u-rat nå så derfor tenkte jeg bare å stikke innom her for å ønske dere alle en fin fredagskveld og en god helg. Jeg har ligget på sofaen helt siden jeg kom hjem fra jobb, og skal ligge her i enda noen timer før jeg finner senga tenker jeg. Sovnet på sofaen gjorde jeg også, noe jeg aldri pleier å gjøre. Jeg har kjent meg ganske sliten denne uken, med mye jobbing og en tett nese som gir meg skallebank, så tydeligvis var kroppen trøtt og sliten. I kveld må jeg få med meg kveldens episode av The Voice, selv om jeg ikke har fulgt noe særlig med på det fra tidligere av. Men det er en del av den gode fredagsfølelsen, sitte å se på underholdningsprogram en etter en til man går til sengs. 

I morgen skal det være full fest her. Neida, kanskje ikke full fest, men oppladning til Plumbo konsert. Så skal gjøre litt ærender i morgen på dagtid og på kvelden blir det festligheter med kjekke folk! Skal prøve å få tatt litt bilder i morgen, siden vi er hjemme hos meg selv så er det lettere med tanke på det svære kameraet mitt som jeg stadig drasser rundt på. Jeg tror ikke jeg er så flink til å dele bilder med dere fra fester og andre anledninger jeg er på? Det er jo ikke kjekt å bare lese om den kjedelige hverdagen, men kanskje mer om det som skjer ellers også. Det er noe jeg skal bli flinkere på!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg