SPOOKY DINNER INSPO

Nå er det slik at det ikke er sikkert jeg får feire halloween i år likevel. Plumbo kommer til bygda og da ble det prioritert å gå på konsert fremfor den planlagte halloween middagen/festen jeg skulle holde. Man må benytte sjansen når Plumbo spiller bare ett steinkast fra huset sitt. Så da holder jeg heller ett ordinært vors hjemme før turen går videre på konsert. 

Det er en ting. En annen ting er at kostymet mitt enda ikke er kommet. Jeg kunne nok funnet noe i skapet som jeg har brukt før, men alt ligger på forskjellige plasser og jeg orker ikke tanken på å grave frem ting nå i siste liten. For ikke å nevne det stygge kostymet som kom i posten fra ebay, det var skikkelig bomkjøp! Så kostymedelen i år har ikke vært noe vellykket for å si det sånn. Veldig synd, for jeg elsker alle anledninger hvor jeg får kle meg ut, og nå går jeg glipp av den største anledningen av dem alle. Venninnen min har lovet meg at vi skal ha en liten halloween photoshoot i neste uke, som plaster på såret. 

Som sagt hadde jeg planlagt en halloween middag til helgen, som det ikke blir noe av. Og til det hadde jeg sett for meg at jeg skulle lage litt forskjellig halloween-inspirert mat, og siden jeg nå ikke får gjennomført det så tenkte jeg å vise frem ideene til dere nå. Så om du skal holde en halloween middag eller fest, her har du noen gode ideer til mat du kan servere! Ikke mist matlysten da. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg