DET ER LYKKE DET!

Det er faktisk veldig sjeldent jeg rir alene, så i dag tenkte jeg hesten skulle være roligere og mer avslappet på tur enn når det er andre hester med og konkurranseinstinktet slår til. Men neida! Hesten var faktisk helt på tuppa i dag, og ville springe hele tiden. Først ridde jeg ned mot vannet hvor det er en fin tursti, men dessverre var det en del folk og med en så gira hest måtte jeg bare snu og ri oppover mot marka istedenfor. Der fikk hun springe fra seg energi, og både jeg og hesten ble fornøyde med dagens tur. 

Jeg må jo bare nevne det igjen og igjen, for jeg kommer ikke over hvor heldig jeg er! For ei jente som er oppvokst med hest, men ikke har mulighet til å eie en selv akkurat nå, så har jeg virkelig fått toppen på kransekaka! At jeg bare kan kjøre 5 min fra hjemmet mitt, og låne en hest som jeg kan sale på og galoppere avgårde hvor enn jeg måtte dra. 

Det er lykke det! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg