LETTET PÅ TRYKKET

God morgen!

Nå ser jeg virkelig frem til to dager med fri. Jeg har ikke vært helt i form, på grunn av allergien. Jeg har gått flere dager i strekk nå med tett nese, såre øyne og noe vondt i hodet, men jeg har likevel gått på jobb. Nå kjennes det ut som at det gir seg litt, og det er godt nå som jeg skal ha litt fri. Det har lettet på trykket for å si det sånn! Om natten når jeg lukket munnen kjentes det ut som om hodet skulle eksplodere. Så det var ingenting annet å gjøre enn å sove med munnen vid åpen. Det resulterte i ett sår på innsiden av leppa som har det vanskelig med å gro. Ett problem fører til ett annet. Heldigvis er jeg snart ferdig med dette for denne gang, jeg kjenner det på meg. 

Dagen begynner i stallen, hvor jeg skal pusse litt utstyr og ri på tur denne fine morgenen. Ser sola såvidt gløtter frem bak i det fjerne, så krysser fingrene for en strålende fin dag! Ellers har jeg faktisk lite og ingen planer for dagen, noe som er ganske uvanlig for meg å være. 

Nei, jeg får skynde meg i stallen, hesten venter nok utålmodig på en saftig gulrot! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg