BRYLLUPSFOTOGRAF

Jaa? Lurer dere på hva jeg skal gjøre på lørdag? Altså i morgen.. dagene går så fort! 

Jeg har ei venninne som har ei søster som skal gifte seg på lørdag. Og da har hun tilfeldigvis bedt meg om å være bryllupsfotograf! Ja, meg! Tenk det, å få ett slikt oppdrag selv om man har absolutt null erfaring. Jeg ble både opprørt, kjempeglad og veldig nervøs på en gang da jeg fikk spørsmålet. Hun hadde tilfeldigvis sett ett portrettbilde jeg har tatt tidligere og håpet på at jeg ville takke ja til oppdraget. Selvfølgelig takket jeg ja! 

Men – det er så sinnsykt skummelt med slike oppdrag. Folk har forventninger, og det er mange som kommer til å se disse bildene, bilder som jeg har tatt. Jeg har fått beskjed om at jeg ikke må bekymre meg om bildene, og at de såklart ikke forventer profesjonelle bilder. Men likevel! Jeg er ikke i nærheten av å være en profesjonell fotograf og jeg har heller aldri i mitt liv tatt på meg ett slikt oppdrag. Og så bryllup som er ett så stort kapittel i livet. Men jeg skal gjøre så godt jeg kan. Jeg har kikket litt på nettet på brudebilder og prøvd å få litt inspirasjon. Nå blir jo hovedoppgaven min å dokumentere bryllupet i bilder, men de vil helt sikkert ha noen brudebilder i tillegg, og da skal jeg være forberedt! Ønsk meg lykke til! ♥ ♥

Bilder fra google

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg