DAGEN OPPSUMMERT

Hei på dere! 

Hvordan har dere det? Jeg har det egentlig veldig bra, begynner å bli helt frisk fra den lille episoden min med tørr og sår hals og vondt i hodet. Sikkert fordi helgen nærmer seg! I dag er jeg på jobb til halv 3, og etter det har jeg litt ærender jeg skal gjøre. Må kjøpe ny xenonpære til bmw’en, slik at den er klar til lørdag. Jeg og ei venninne har nemlig planlagt noe sinnsykt gøy på lørdags kveld. Eller vi håper det blir sinnsykt gøy! Skal skrive litt mer i morgen om hva vi skal gjøre. Og så skal jeg innom plantasjen for å se om jeg finner noen fine planter til å friske opp i hjemmet. Jeg har fått helt dilla på planter! Deretter må jeg lage middag, vaske gulv og rydde huset. Ting står litt på hodet her. Igjen! Jeg holder jo på med å flytte ting ned i kjelleretasjen, siden det er der det nye kontoret mitt kommer. Men i og med at rommet ikke er helt ferdig enda, så står ting litt hulter til bulter. Nåværende kontoret mitt ble jo for lite, jeg har litt mye ting fant jeg ut *kremt*. Og ja, så gå en tur med hunden.

Jepp, det var det. Dagen min oppsummert i noen få setninger. Denne uken har bare humpet avgårde føler jeg. Plutselig er det snart helg igjen! Vi snakkes senere da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg