DAGEN DERPÅ

God morgen! 

Jepp, det er den dagen i dag. Dagen derpå. Det finnes bare en grunn til at jeg står opp klokken 2, midt på dagen. Jeg pleier normalt aldri gå ut på en fredag, men det var så lite som skjedde hjemme, og jeg følte meg så rastløs. Jeg ville på byen og danse ræva av meg, sorry språket. *Prøver på nytt*, ville på byen å danse ræva av meg, så jeg tok turen innom en kompis for å vorse litt før byturen. Men det ble nok ingen bytur på meg den kvelden. Folk ble fulle, og ikke alle var like gira og rastløse som meg for å si det sånn. Men det var gøy, og jeg var faktisk ikke hjemme før kl.4-halv 5 på natten! Tror jeg. 

Jeg vurderer sterkt å gå ut i dag også, det var jo egentlig i dag jeg skulle ut. Og når det gjelder utelivet i Haugesund er det alltid bra liv på lørdager. Venninnen min har allerede hintet frem at hun er på samme tanke som meg, så vi får se. Først frokost, så en dusj, så ligge lat på sofaen i noen timer. 

Hele gjengen fra kvelden! Bortsett fra David, verten, som tok bildet da.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg