MODELL?

Happy friyay! 

Begynte likegreit dagen med ett instagram “slæng” for å starte helgen skikkelig. (Dere kan foressten følge meg på instagram HER, jeg følger gjerne tilbake!) Jeg har dagvakt frem til klokken halv 3 i dag, og så er det fri noen dager. Jeg har sittet nå og sett gjennom bildene jeg og venninnen min tok i begynnelsen av uken. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Bildene av meg og bilen har dere jo allerede sett, men vi tok mange flere utenom. Innlegget med bmw bildene kan dere se HER. Mange av bildene har jeg veldig lyst å legge ut og vise til dere, siden jeg føler meg så stolt av å kunne si at det er meg på bildene, men vet ærlig talt ikke hvordan de hadde blitt mottatt her. Mye hud kan være skummelt for noen. 

Jeg har tidligere fått kommentarer fra leserer, både i kommentarfeltet på bloggen og folk har kommet bort til meg i det virkelige liv og spurt om jeg er modell og at dem ønsker å se mer “photoshoot”bilder på bloggen, eller bilder hvor jeg står modell. Eller hva jeg skal si. Også er det mange som spør om jeg har sluttet å være modell og om det ikke kommer flere bilder snart, men det er nok helt feil. Jeg har aldri jobbet som modell, jeg er ikke engang en modell, dette er kun for fun. Og det er kjempegøy, såklart! Hobbymodell kan man kanskje si? Og jeg tar litt bilder innimellom, men såklart er det ikke alt som havner på bloggen. Som sagt, noen kan bli fornærmet. Men om mine lesere ønsker flere “modell” bilder, så skal jeg prøve å fokusere mer på det. Jeg har jo nå ei venninne som elsker å ta bilder, hun er ikke vanskelig å be når jeg trenger en fotograf!

Photo: Augusta Lie

1 kommentar
    1. Er du stolt av bildene av deg selv så er det ikke noe å holde igjen for. Ingenting galt i det. Andre burde ikke bli provosert av sånt. Men et tips kunne jo vært å legge ut “vanlige” modellbilder på bloggen, mens de med mer hud kunne blitt lagt ut et annet sted? Så gir du i det minste folk valget om å se mer av deg eller ei 🙂 Ingen som kan klage da!
      Fin blogg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg