OMVISNING BAD

Jeg syntes det var på høy tid at jeg begynte å vise dere huset mitt nå! Hele sommer har gått til oppussing, og det er faktisk ikke helt ferdig enda engang. Men det meste er på plass, kun litt småting igjen her og der. Jeg tenkte jeg skulle begynne med ett rom om gangen, for ellers hadde innleggene blitt ALT for lange! Jeg får beklage på forhånd for en litt middels kvalitet på bildene. Jeg tok dem i dag tidlig klokken halv 8, da dagslyset enda ikke var tilgjengelig. Disse innleggene om huset har jeg planlagt nå i lang tid, men det skjedde noe her om dagen som gjør at jeg må endre litt på dem. Minnekortet hvor “før”-bildene ligger er blitt defekt og jeg får nå ikke bildene ut av kortet. Det er så innviklet at jeg ikke bryr meg tanken engang på å forklare mer, bare at bildene foreløpig er tapte, men om jeg får bildene tilbake så skal dere også få se “før”-bilder. Det hadde vært så mye kjekkere, for innvendig har det skjedd stor forandring! Man må nesten se hvordan det så ut før, slik at man kan se hvor mye som er blitt gjort. 

Badet så ut som det gjorde på 80-tallet. Toalett, liten vask, badekar og that’s it. Vi bestemte oss for å utvide badet litt siden jeg hadde ønske om en stor og romslig dusj. Jeg synes dusjen og hele badet egentlig ser mye bedre ut uten ett stort, klossete dusjkabinett. Spesielt siden badet ikke er noe spesielt stort ville ett dusjkabinett fått hele rommet til å se mindre ut. Men det gjelder mitt bad, ikke nødvendigvis ditt 🙂 Glassveggen og døra til dusjen er ikke skrudd opp enda, derfor ser det mye større ut nå enn hva det vil bli når alt er ferdig. Vindulister er også noe som står på “må-gjøre-listen”. Ellers er vel alt på plass når det gjelder badet! Vi har byttet plass på toalettet og alt av rør er nytt.

Noe jeg var fast bestemt på fra begynnelsen av, var at jeg ikke skulle ha ett hvitt bad. Jeg synes hvitt blir for “sterilt”, så jeg gikk for beige på vegg og gulv, og eik på baderomsinnredningen. Innredningen er forresten fra Ikea, og jeg er kjempefornøyd. I begynnelsen var jeg veldig i tvil om jeg likte fargen, men da spottene i taket kom på plass og det ble ordentlig lys var det ikke tvil lenger. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg