DET ER DRITKULT

Yess, fredag! Frihelg! Når man jobber turnus og må jobbe helger inniblant, setter man ekstra pris på når helgen kommer og vi har…FRI! Jeg har ikke spesielle planer, bare det at jeg vil ha det gøy når jeg først er inne i en friperiode. Akkurat nå er jeg på jobb, faktisk, og etter jobb skal jeg ut på ett lite besøk. Det lille besøket handler faktisk litt om ett lite ønske jeg har som jeg håper blir oppfylt om en stund. Kanskje om ett år eller to. Haha, ble dere nysgjerrige nå!? Det er ikke så big deal, det kan jeg bare si. Men det er dritkult!

Og som genseren min sier, jeg skal spise pizza i dag. Nam nam.

STAY COOL AND JUST EAT PIZZA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg