GOD RUTINE

Jeg begynner endelig å få en god rutine på det jeg gjør for å gå ned i vekt, og det gir resultater. Jeg har jogget to dager denne uken, før frokost. Ene dagen til og med i styrtregn. Hatt styrketrening i stua og funnet de programmene som fungerer best for meg som jeg skal følge fast videre. Dette går veldig bra! Jeg merker også at jeg nå er mye mer tilfreds med å ta bilder av kroppen og vise frem fremskrittene jeg har. Jeg merker det både på humøret, og motivasjonen har holdt seg stabil. Så lenge jeg får en god start på morgenen går resten av dagen lekende lett. Til frokost nå har jeg funnet den perfekte kombinasjonen som gjør at jeg er mett lenge, samtidig som det er sunt og godt. Porsjonen er ikke stor i det hele tatt, men det merker jeg ikke noe til for jeg er innstilt på det allerede kvelden før hva jeg skal spise. En liten skål med musli, ca.ett glass med ekstra lett melk og en liten dæsj med jordbærsyltetøy for smaken sin skyld. Kjempegodt! Også så enkelt da! Jeg ser mange “fitness-mennesker” tyr til havregrøt på morgenen, men det styrer jeg klart unna. Jeg har aldri likt havregrøt, men havregryn derimot kan jeg leve med. Så det gjelder å finne noe man selv er tilfreds med. Har du noenlunde samme mål som meg når det gjelder vekt, vil jeg gjerne vite hva du spiser til frokost? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg