SVETT MER!

Nå som jeg har sagt opp medlemskapet mitt på treningssenteret og begynt med hjemmetrening istedenfor, prøver jeg så godt jeg kan å fokusere på å trene ordentlig, få kontakt med musklene, presse meg lenger, og prøve å være kreativ og finne på nye øvelser jeg kan gjøre for å få trent alle musklene i kroppen, hele meg altså. Nå har jeg ingen som pusher meg, så jeg må være min egen sjef og tørre å ta i ett tak for å bli sterkere og mer utholdende. Jeg har gått til innkjøp av litt ting og tang, og til å begynne med tenkte jeg å tipse dere om dette svettebeltet jeg kjøpte fra ebay! Eller waist trainer som det heter på fint, men jeg føler ikke det har noe med å forme livet i det hele tatt. Dette beltet hjelper meg først og fremst med å svette mer under treningsøkter.

Dette er virkelig genialt om du vil svette mer og føle du får tatt deg skikkelig ut. Jeg har ingen bilder som beviser det akkurat nå men jeg lover, jeg svetter som en gris når jeg bruker det! På ebay kan du kjøpe forskjellige typer belter, alt ifra slik som jeg har som kun går rundt magen, til de som er mer formet som en vest som går over skuldrene og gir kanskje mer støtte. Minuset med akkurat dette beltet er at det ikke er noen borrelås på det, du må altså tre det over hodet og ned på magen. Mye styr for oss som har litt pupper og skal dra denne over og ned, men det går! 

Link til beltet mitt finner du HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg