WHAT’S UP

Hei guys! 

Lenge siden sist! Litt for lenge, mye lengre enn jeg hadde planer om. I det siste har jeg vært travel opptatt med hobbyrelaterte ting, og mye av tiden har gått til jobb, stallen, hunden og huset. Det er stikkordene som beskriver mitt liv om dagen. Jeg har ikke drukket alkohold på over 1 måned, så det er bra. Men heller ikke trent så mye som jeg burde, og det er ikke så bra. Faktisk har jeg nå sagt opp medlemskapet mitt på treningssenteret og fokuserer heller nå på hjemmetrening. Ja, SKAL fokusere på hjemmetrening er vel mer sannheten. Jeg har ikke kommet skikkelig i gang enda, men det står på planen min. Har til og med kjøpt inn treningsmatte og funnet flere videoer på youtube med treningsprogrammer jeg synes er interessante. Så jeg begynner, så snart jeg er ferdig med boksen med mintsjokolade fra Sverige ♥

Denne helgen er planen min enkel. Jeg har fri og jeg skal nyte den maks! I dag for eksempel startet dagen min i stallen sammen med en venninne. To timer red vi på tur, i nydeligt høstvær! Varmt og deilig. Så har jeg vært på en liten handlerunde og kjøpt nytt gulv til det nye kontoret mitt. Jeg ble ikke fornøyd med størrelsen på det rommet jeg har nå, det ble alt for lite! Så jeg pusser opp ett rom i nede etasjen slik at det blir det nye kontoret. Gleder meg! Nå i skrivende stund sitter jeg stappmett i sofaen og skriver til dere, nettopp spist hjemmelaget pizza og ett tonn med sjokolade. Tenker jeg slapper litt av nå på kvelden så ser jeg hva jeg tar meg til. I morgen er det P-A-R-T-Y!! Og det gleder jeg meg til, er jo så lenge siden sist. Når det går så lang tid mellom hver gang så setter man liksom mer pris på det og det blir så mye kjekkere enn om man går ut hver eneste helg. Er hvertfall min erfaring da. Jeg er uansett skamklar for en kveld på byen, og kjenner jeg vennene mine rett så er jeg ikke alene om det! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg