SMAK PÅ DETTE

Okei, jeg måå bare få gi dere ett supert middagstips i dag, for nå tror jeg at jeg har overgått meg selv! Jeg har alltid tenkt at jeg skal bli bedre på å utforske når det kommer til matlaging. I dag tenkte jeg å utforske med litt smakstilsetninger, om man kan kalle det for det. Jeg fikk så lyst på biff og potetstappe i dag. Det har vi hatt mange ganger før, men i dag ville jeg gjøre en liten vri. Jeg stekte biffen i sweet & sour saus for å gi den en ekstra piff. Og til salaten kjøpte jeg en dressing jeg aldri har smakt før; Mango dressing! Som btw er helt fri for fett. Og vet dere hva? Alt dette sammen, smakte helt fantastisk! Nei, jeg overdriver ikke! Og jeg håper dere føler engasjementet mitt når dere leser dette! Jeg ble så overrasket selv og satt og skrøt av maten jeg selv hadde laget mens jeg rett og slett koooste meg med middagen (Okei, akkurat det hørtes litt rart ut når jeg leste det høyt, skal innrømme det). Mango dressingen var ufattelig god, overraskende nok, for lukten var litt kvass til å begynne med. Hele måltidet smakte..jeg vet ikke hva jeg skal si.. SOMMER!? Det smakte sommer! Jeg gleder meg til å se det neste jeg skal prøve ut.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg