BILDEDRYSS SKOGSTUR

Her kommer litt bildedryss fra skogsturen jeg og Tina hadde i går sammen med hundene. Turen gikk rundt Fotvatnet på Karmøy som er ca. 1-2 timers tur. Vi møtte ikke på en eneste sjel, så hundene fikk kose seg og løpe fritt rundt for å utforske. Fikk virkelig følelsen av høst her! Bladene faller av allerede og det ligger flere brune løv på bakken. Høsten kan like gjerne komme nå for min del. Ferien er over, og det regner hele tiden likevel. Jeg går rundt i strikkegenser og fleecejakker, og i går vurderte jeg til og med å hive på meg skibuksa for ikke å risikere å fryse på turen! 

På slutten av turen fikk hundene øye på en liten stakkars fugl som såvidt kunne lette på vingene. Jeg mener, den fløy, men ikke høyere enn en halv meter over bakken. Kira virker som hun har god forståelse og empati for andre individer. Da hun fikk øye på fuglen.. istedenfor å jage den, la hun seg ned foran den og bare beholdt roen. Hun er så god ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg