KIRA SIN DAG

Dagen i går var virkelig Kira sin dag. Jeg var bokstavelig talt sammen med henne hele dagen. Hun fikk være med meg på jobb tidlig, og rett etter jobb kjørte vi til hundefrisøren på Haugesund Dyrebutikk, slik at hun fikk klippet og stelt klørne sine. Jeg har helt ærlig aldri klippet klørne på hunden min før. Det har ikke vært nødvendig. Hun sliper dem naturlig ned, men i det siste har de vokst seg litt for lange. Jeg hadde ett tilbud hvor jeg fikk gratis kloklipp på Haugesund Dyrebutikk, så da må man jo bare slå til. Men altså, for å være ærlig var dette noe jeg heller kunne gjort hjemme. På kun ett blunk så var damen ferdig, og hadde jeg visst at hun kun skulle såvidt ta litt av det ytterste på klørne hadde jeg ikke brydd meg så mye om det. Normalt koster denne typen behandling rundt kr.150,- hos andre dyrebutikker som utfører denne tjenesten. Håper de gjør litt mer ut av det for den prisen. Nei, vi fortsetter heller å slipe dem naturlig tenker jeg 🙂

Tålmodig kunde ♥​

Etterpå kjørte vi til Djupadalen hvor vi gikk en fin tur rundt vannet. Det har regnet sinnssykt mye de siste dagene, så i dag da sola endelig tittet frem måtte vi bare komme oss ut og benytte oss av den! Kira var nok passe fornøyd etter denne dagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg