SLIK VAR MIN HELG

God mandag alle sammen! Faktisk er mandag en av favoritt ukedagene mine. Sammen med fredag. Og søndag. 

Jeg har hatt en kjekk helg sammen med venner og familie, og min kjære. På lørdag var vi på Sankthansfest / innflytningsfest hos en venn av oss. Jeg tenkte tanken på å ta med kamera, men det ville vært uforsvarlig med tanke på hvordan festen tok av etterhvert. I tillegg var vi utendørs, under ett partytelt og utover kvelden begynte det å tordne og lyne. Vestlandssommer på sitt beste. Det viktigste er at vi koste oss, og det er det som teller! På søndag var vi i familiemiddag hos foreldrene mine. Broren min har besøk fra USA, så da fikk vi serverte god, gammeldags norsk middag for anledningen; komle og pinnekjøtt.

I dag har jeg dagvakt på jobb, og etter jobb skal jeg i stallen. Nå er det flere dager siden jeg var hos hesten, så nå savner jeg henne. Travle dager, og flere travle dager skal det bli denne uken. Men om ei uke har jeg ferie, og DET skal bli deilig det!

Outfit fra lørdagen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg