LET IT BE LIGHT

Jeg har alltid drømt om en stor og vakker lysekrone som skulle henge over mitt fremtidige spisebord. Vel, nå har den drømmen blitt oppfylt!

På lørdag fikk vi endelig hengt opp lysekronen som har stått på spisebordet siden vi flyttet inn. Jeg har en veldig snill svigerfar som kom og hjalp oss. Jeg kom over denne lysekronen helt tilfeldig da jeg var ute og kikket på nye møbler. Planen var hele tiden å kjøpe ei lysekrone, men jeg visste ikke helt hva jeg kom til å ende opp med. Det finnes jo så mange størrelser og varianter! Jeg har vandret rundt på Obs Bygg og Skeidar i flere måneder etter den perfekte lysekronen, men så kom jeg over en plakat hvor det stod at Christiania Belysning hadde tilbud. Så selvfølgelig – måtte innom for å kikke. Og kom ut med den perfekte lysekronen! Synes den var enda finere enn alle de andre jeg har sett på. Og kostet deretter også. Heldigvis fikk jeg ett godt tilbud, og kunne ta den med hjem med god samvittighet. Nå henger den så flott over spisebordet mitt, og enda flottere skal det bli når jeg får på plass skjenk og speil på veggen, og får kjøpt inn friske blomster til å pynte opp spisehjørnet med. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg