BILDEDRYSS FRA RIDETUR

På torsdag red jeg og Augusta på tur i nesten 3.5 timer! Vi red fra Aksdal til Håvåshytta, som er ganske langt. Tror vi red nærmere 3-4 mil. Det var varmt og strålende vær, jeg ble faktisk solbrent i nakken. Herlig når man kan legge ut på langtur uten å måtte kle oss i svære regnjakker og fleecegensere, noe som vi ofte må gjøre her på vestlandet. Jeg og venninnen min elsker å utforske nye stier og vi fant flere plasser hvor vi tenkte det ville være koselig å ta med oss matpakke og ha en liten piknik med hestene en dag. Jeg hadde med kamera, så her er litt bilder fra dagen ♥ ♥

 

2 kommentarer
    1. FLOTTE ekvipasjer! Fine, droplete hester 🙂
      Kaldblods/-blanding?
      Fikk meg en god latter, ettersom du skrev “ridde” 😀
      Skal snart på hesteryggen igjen jeg også. Det gledes 🙂
      Ønsker deg en fin kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg