GOD PÅSKE

Ville bare innom her for å ønske dere alle en god påske! Jeg skal nyte den, selv om jeg har to arbeidsdager igjen. På snapchat får jeg snapper i ett sett av folk som har påskeferie, koser seg med drikke, ute på gøy til langt på kveld. Neida, frister ikke i det hele tatt. I noen yrker har man rett og slett ikke ferier som andre. 

Når man snakker om påske. Se hva mamma kom innom med til oss! Ikke bare ett påskeegg, men ei hel bøtte med påskegodt, quiz, kryssordblader, tekstiler og ett søtt påskeegg i keramikk(?). Ja, jeg har jo alltid hatt en mistanke om at det er mamma som er påskeharen. Og tannfeen da jeg var liten. jeg er fortsatt usikker på hvem som er nissen da. 

Klarte å presse inn en treningsøkt i kveld, så nå har jeg inntatt sofaen for kvelden og skal straks lage meg noe godt å spise. Hadde såå lyst å se på Cinderella nå, den ekte versjonen altså med Lily James i hovedrollen. Men så har de den ikke på Netflix lenger! Skuff. Jeg må virkelig kjøpe den filmen, får aldri nok av den! Har sikkert sett den fem ganger allerede.

God kveld, og god natt. Og god påske 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg