Perfekt liv

.. Neida, langt i fra. Hva skulle vi gjort da liksom, om alt hadde vært perfekt? 

Men disse pannekakene derimot! For første gang i livet mitt, tror jeg, at jeg har fått absolutt alle pannekakene til å bli.. ja.. P-E-R-F-E-K-T-E. Disse ble ukens høydepunkt for å si det sånn. Og jeg har hatt en elendig uke til nå.

Neida, det har ikke vært så gale. Trening er unnagjort, leiligheten er ryddigere enn den har vært på lenge, jeg har vært flink jente og har spist sunt. Jeg har vært snill pike og gått lange turer med hunden. Men til tross for dette så har jeg bare vært i en helt elendig form de siste dagene. Til tross for at jeg begynte uken med motivasjonen på topp til å suse gjennom treningsprogrammet mitt både mandag og tirsdag (og søndag, bare slik at jeg kan skryte på meg trening 3 dager på rad). I dag er jeg virkelig helt på vidda, og ser egentlig ut som om jeg har hoppet over skjønnhetssøvnen ett par uker. Nesen renner, øynene klør, stikker og er røde, jeg er slakk og føler egentlig bare for å legge meg ned og.. se på disneyfilmer hele dagen lang. Men har fortsatt to arbeidsdager igjen før jeg kan ta helg! Og da, folkens! Da… ja, da skal vi snakkes 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg