Jeg har vært litt giddalaus

Oh my god. Denne morgenen kom jeg meg endelig på trening! Selv om jeg heller ville sitte hjemme og spille sims. Nå har jeg ikke vært på trening kun fordi jeg ikke har giddet, men det er travelt å pusse opp ett hus skal jeg si deg! Samtidig som du må sjonglere mellom jobb, husvasken, hunden og matlaging. Okei, mye av dette er litt unnskyldninger også. Okei, så har jeg vært litt “giddalaus” som vi sier på godt haugesundsk. Som forresten betyr lat, gidder ikke, orker ikke. Treningen i dag var heldigvis ikke så tung som jeg hadde sett for meg, men klarte kun en styrketime. Det er sjeldent jeg går på timer, altså fellestimer med instruktør. Men nå håper jeg at jeg kan bli litt flinkere til å variere. Det er jo gøy! Man får en boost av å ha en som pusher deg litt lenger enn du ville gjort om du stod alene. Men nå er treningen unnagjort for i dag. Så nå kan jeg slappe av! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg