Fastelavensboller

God søndag alle sammen! 

Jeg er i overraskende god form i dag. Jeg var ute i går med en god gjeng, og hadde ikke forventet at jeg skulle stå opp klokken halv 9 og gå en tur på ca. 1 mil med Kira før jeg skulle avgårde på jobb halv 3. Godt med det som er gjort sier jeg. 

Noen som har bakt fastelavensboller i dag da? Jeg bakte bollene mine i går for å forsikre meg om at det faktisk ble boller på oss denne søndagen. Fastelavensboller skal som alle vet, inneholde hvit krem og gjerne syltetøy. Jeg er ikke så voldsomt glad i hvit krem, så mine boller kommer med en god vaniljekrem som jeg lagde på 1-2-3. Piano Vaniljekrem og en god dæsj Tine Kremfløte, vispe sammen og du får en luftig og fin vaniljekrem som smaker godt til fastelavensboller! Disse skal jeg nyte på jobb i kveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg