BEAUTIFUL DAY

Jeg elsker når vi får ett slikt nydelig vær som vi har hatt i dag! Jeg tok med Kira ut på tur, til og med før frokost, for å sikre meg den nydelige morgensola. Kamera var med, siden når vi først har snø kan vi ikke nøle. Da er det bare å hive seg i det. Det nytter hvertfall ikke å tenke at man skal ta det neste dag, for da er det garantert borte igjen. Jeg fikk så mange fine bilder av Kira i dag. Hun er så fotogen, selv om hun ikke prøver en gang. Såklart, hun er jo en hund. Men faktisk hender det at hun stiller seg opp når hun ser jeg tar frem kamera. Bildene her er faktisk helt uredigerte. Jeg tenkte jeg måtte til med mye redigering, siden sola skinte så sterkt og jeg ikke så hvordan bildene ble på kamera. Da jeg fikk dem overført til pcen så det nesten ut som om noen allerede hadde redigert dem. De skal selvfølgelig ut på instagrammen til Kira, som du kan følge hvis du er interessert. @bordercollienkira på instagram ♥

Jepp, i dag var en nydelig dag. 

Jeg blir så glad av å se på disse bildene. Kira er en av grunnene til hvorfor jeg er så lykkelig ♥ ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg