Designet kjøkken

Hei igjen! Lenge siden sist. 

Jeg kom hjem natt til søndag etter en hel uke i fantastiske Alpene i Italia. Men gud så godt det var å komme hjem! Jeg for min del synes ei uke er helt fantastisk, men lenger enn det kan bli for mye. Jeg er en hjemmeskjær person og får lett hjemlengsel. Derfor var det godt å legge hodet på min egen pute i min egen seng natt til søndag etter 3 timer i buss, 2 timer med venting på flyplassen, 2 timer i fly og 7 timer i bil. Jeg gleder meg sykt til å fortelle dere om reisen / ferien min! 

Ja, vi hadde såvidt fått landet før vi skulle ut på nye eventyr. På mandag ble det Ikea tur for å tegne opp vårt nye kjøkken. Vi overtar snart huset vårt, og det er mye som skal gjøres på forhånd. Jeg har det ganske klart i hodet hvordan ting skal se ut, men det er fortsatt litt som er noe uklart enda. Nå er vi ihvertfall i gang! Fikk også snopet litt interiør og pynt, men fikk ikke tatt bilder. Men, det blir masse bilder når huset er kjøpt og vi er i gang med oppussing! Gleder meg så sykt til å få mitt eget hus, ett eget hjem. Og ikke minst, større plass.. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg