SICK

Selvfølgelig skulle jeg bli syk nå. Jeg har ikke feber direkte, men er slakk, vondt i hodet, nesen lekker og øyenlokkene føles tunge. Har du noen gang kjent på følelsen av at det kjitler i nesen, som om du skal nyse hvert sekund? Men så kommer det ikke noe nys, og du sitter liksom å snuser i løse luften for å fremkalle noe som kan ligne en utblåsning!? Nettopp.

Jeg var så klar for å kose meg med god mat, snop, chips, brus og enda mer snop. Lørdag skulle bli min absolutte cheatday! Jeg skulle kose meg slik at jeg kunne bli lei av smågodt til mandagen kom! Men det endte bare opp med at jeg trøstespiste til slutt, og da klarer man ikke å slutte. Man spiser og spiser bare for å spise. Det blir ikke noe kos ut av det. Jeg gikk å la meg klokka 22, slakk og jævlige. Orket ikke engang å se fantasyfilmen om Loch Ness monsteret ferdig engang. Likevel sitter jeg nå klar for kveldsvakt, tett og slørete som fy. Men jeg skal klare meg gjennom denne dagen også, men så… er det fri i to dager! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg