Litt helg for meg også

Hei til dere, fra ei tutta som føler seg veldig klar for litt fri. 

Jeg har jobbhelg, men nå skal jeg ikke på jobb før i morgen kveld. Derfor får jeg en liten følelse av helg i kveld, og det kan man jo være takknemlig for. I dag skal mamma og pappa få se huset vi skal kjøpe, så det blir en liten omvisning der inne i dag. Så får vi lage no god helgemiddag og så får vi se hva kvelden bringer. Jeg kjenner hvertfall på kroppen at jeg ikke skal gjøre noe som krever anstrengelse! For i dag er jeg s-l-i-t-e-n, og i dag skal jeg kose meg…med sjokolade! God helg 

 

Hva skal dere gjøre på i kveld? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg