GOLD

Endelig kom den! Mobildekselet mitt. Ja jeg vet, de små gledene i hverdagen. Er det ikke skjønt?

Jeg kjøpte meg ny telefon for ikke så lenge siden. Samsung S7. Jeg stod mellom denne, edge’n og iphone 7. Og siden jeg er mer en samsung-type ble det S7’en. Jeg trengte nytt deksel, så jeg kikket litt på ebay for å finne ett som kunne passe. Ta-daa, jeg endte opp med dette i gullfarge, samme stil som telefonen. Ebay har det meste, og til fine priser! Kommer nok til å kjøpe enda flere deksel etterhvert, det var så mange fine og så vanskelig å velge mellom! Jeg liker spesielt de som ser litt “ekslusive” ut, og ikke bare har ett kjedelig utseende. Hva synes du om dette dekselet? 

Du finner dekselet HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg