Takk for det gamle

Hei folkens! Tenkte jeg bare skulle innom her for å ønske dere alle ett godt nyttår og håpe dere koser dere masse i kveld, siste kvelden i 2016! Jeg vet ikke om jeg får tid til blogging senere, så må bare gripe sjansen nå til å ønske dere alt godt! Vi har ikke helt bestemt oss hvor vi skal feire nyttår enda, men vi vet vi skal spise kalkun hos mamma og pappa før vi skal videre på fest. Det blir kos. Når jeg tenker på det, så har vi nesten ikke spist middag hjemme de siste to ukene! Det kan man se i kjøleskapet vårt for å si det sånn. Men vi er veldig glade for at vi blir invitert så mye som vi blir. Det er jo ikke alle som har så mange rundt seg som vi har. Så det er jeg veldig takknemlig for!

Jeg har mye å se frem til i 2017! Dette er nok ett år som vil endre livet mitt både den ene og den andre veien. Men mest av alt vil det bli utrolig mye lettere for meg, ettersom jeg endelig er ferdig med en ganske privat sak som har påvirket hverdagen min noe drastisk de siste årene. Det er det endelig slutt på, og jeg kan nyte den “nye” tilværelsen. Nå kan jeg se fremover, glemme alt bak meg og glede meg til alle oppturer (og nedturer) 2017 vil gi meg. Jeg er klar for det meste! 

Godt nyttår alle sammen! ♥ ♥ ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg