Romjulsdrøm

(Meg, bror min Vebjørn, og bror min Sindre)

Så var jula over for denne gang. Det er fortsatt noen dager igjen av romjula, men jeg har ikke hatt så voldsomt med julestemning, at jeg egentlig gleder meg til å legge bort julepynten nå. Og det er ikke ofte jeg sier det! 

Fikk dere noe fint til jul da foressten? Jeg og kjæresten fikk en hel masse! Jeg vet ikke om jeg har sagt det til dere tidligere, men vi har planer om å flytte til neste år! Og da får man ofte mange ting til det nye huset. I vårt tilfelle fikk vi mye kjøkkenutstyr! Jeg har ikke kunnet kjøpt noe særlig med kjøkkenting, siden vi ikke har plass til det på det nåværende kjøkkenet vårt! Men det blir noe helt annet i det nye huset! Men det er noe jeg skal dele mer med dere til neste år. Vi fikk blant annet mye Rosendahl glass og tallerkener, pizzastein til å servere pizzaen på, og av mamma og pappa fikk jeg en svær kjøkkenmaskin med mye tilbehør! Av kjæresten fikk jeg slalomski. Og det er litt morsomt dere, for av meg fikk han slalomsko. Så nå er vi helt klare for alpene i februar! 

I år feiret vi jul hjemme hos foreldrene mine, i fjor var vi hos hans. Vi har gjort det slik at vi feirer annenhvert år med familiene våre. Men til neste år har jeg store planer om å stå for julen selv! Hvis huset blir ferdig til den tid da. Ser for meg at jeg skal bli DEN husmoren til slutt! Vi har noe å glede oss til 🙂 Akkurat nå kan vi glede oss over resten av romjula med mange fine julefilmer som fortsatt går på tv, resten av sjokoladen fra julestrømpen og varme sokker vi fikk i julepresang ♥

 

Kjolen min på julaften. Kjøpt på Kappahl for 1 års tid siden. 

5 kommentarer

Siste innlegg