N°7 kalender

Det gikk nettopp opp for meg en ting, jeg er faktisk bortskjemt!

Nei altså, i desember har jeg alltid fått kalender av mamma hvert eneste år. Både pakkekalender og sjokoladekalender. I år har jeg både hatt pakkekalender fra mamma, velvære-kalender fra Andreas og to (ja..2 stk) sjokoladekalendere! Så ja, litt bortskjemt. I fjor gav jeg pakkekalender til Andreas, så da var det min tur til å få det i år. Og det er ikke hver dag man får julekalender i gull, er det vel!? Han fikk litt hjelp til å plukke ut kalender av mor sin, men det trenger vi ikke si høyt. Synes han er flink uansett, gjør sitt beste for at jeg skal være fornøyd, hehe. N°7 er ikke ett merke jeg er sånn voldsomt kjent med, men nå får jeg da testet det ut litt og kan gi dere en tilbakemelding. Vi jenter får ikke akkurat nok av sminke og velvære! Gleder meg allerede til neste års julekalendere! 

Noen produkter fra julekalenderen: Sminkefjerner, håndkrem, leppesalve, sminkekoster, maskara, vippebøyer, neglelakk, leppestift og øyeskygger.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg