For alltid – vinterbarn

Hurra for meg! I går fylte jeg 25 år, og jeg føler meg ikke det spor eldre. Kremt. 

Jeg hadde for såvidt allerede feiret dagen min, både med venner og familie. Så dagen i går ble bestående av en liten julefeiring med ett søskenbarn og familie på mamma sin side. Vi fikk servert pinnekjøtt, og det er jo ikke feil på en bursdag! Dagen min begynte med at kjæresten stod over senga med en stor (og tung) pakke i armene. Jeg har ønsket meg en symaskin lenge nå, og jammen var det ikke det jeg fikk også! Wow, når jeg leste det der høyt, så følte jeg meg hvertfall gammel! Men en skikkelig symaskin trenger jeg for bedriften min, så det var en veldig fin gave! Nå kan svigermor få symaskinen sin tilbake som jeg har lånt nå i vel 1 år. 

Jeg har ikke alltid vært takknemlig for at jeg har bursdag sent i desember. Men nå er det helt topp! Jeg er ett vinterbarn, og kommer alltid til å være det. Å ha bursdag mens huset er pyntet og juletreet står i stua med alle pakkene under. Mangler bare snø ute, så hadde det vært perfekt! Jeg elsker vinter, nesten mer enn sommer! Jeg trenger ikke lange sandstrender eller 20+ grader for å nyte livet. Gi meg snø, en bakke og ett par ski så er jeg fornøyd. 

Og så er det jo sant, desemberbarn have more fun!

Lille Leo hadde også pyntet seg for anledningen!

Flere som har bursdag 21.desember er Jack Noseworthy, Chris Evert og Kiefer Sutherland. Ikke at jeg kjenner noe spesielt til disse, annet enn at Kiefer skal være kjent for tv-serien 24, og chris evert er en kjent tennisspiller. Men er det ikke en slags greie da? Å ta med kjente navn når man skal gjøre alle oppmerksomme på at man har bursdag? ..Nei?

På kvelden tok jeg meg likegodt en chillkveld, i morgenkåpen. Typen på jobb, og sliten etter travle dager med bursdager, middager, julehandel og julepynten. Det tar på det for en gammel sjel skal jeg si deg! Hadde for den saks skyld bare tid til snaps denne dagen, kamera ble glemt i farten. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg