Det er lov når det er bursdag

Helgen går bare så utrolig fort. Og i tillegg til at det er søndag, så er det første søndag i advent. Og jeg har ikke fått opp adventslysene en gang! Alt står på hodet hjemme, og jeg har så vidt rukket å rydde på plass det jeg kjøpte på Black Friday. I går var jeg i bursdagsfest hos en kompis av meg og Andreas. Så en tur på byn. Jeg ble noe full, skal innrømme det. Men ikke sånn avskyelig full, heller mer happy lykkefull. Det er lov når det er bursdag 🙂 Jeg danset og koste meg utrolig mye, tenkte ikke på noen ting, bare hadde en hyggelig stund med venner og kjæresten min. 

Nå kom jeg akkurat fra en koselig familiemiddag hos svigers. Vi fikk servert ribbe, og det er faktisk første gang jeg har smakt ribbe i hele mitt liv! Tror jeg. Det var hvertfall veldig godt! Men holder fortsatt en knapp på pinnekjøtt på selveste julaften ♥

Nå er det jobb i noen timer, før jeg skal hjem og legge meg ned på sofaen og nyte resten av denne søndagen. Kanskje pynte litt til jul. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg