Playboy, kom tilbake..

Jeg er så glad for at jeg er en av de som drømmer hver natt og som regel husker drømmen dagen etterpå! Typen min drømmer ikke, sier han. Han tror han slår av hjernen sin om natten. Jeg prøver desperat å overtale ham at absolutt alle drømmer! Det er bare ikke alle som husker det. Og dette har vi faktisk hatt en heftig diskusjon på!

Anyway, i natt hadde jeg en herlig drøm! Jeg drømte at alle kaninene mine kom tilbake til meg. At Playboy stod opp fra de døde og Oliver var liten igjen. Haha, noen som i det hele tatt skjønte den? Da Playboy døde forsvant gnisten min for kaniner med ham. Playboy er forresten han med mest hvitt og svarte flekker. Jeg gav resten av gjengen vekk til noen som kunne ta godt vare på dem, og kvittet meg med alt av kaninutstyr og bur. Jeg var rett og slett deprimert. Da skjønte jeg hvor mye Playboy hadde betydd for meg. Jeg mener, han var akkurat som å ha en hund. Jeg kunne slippe ham ut i hagen, og han kom da jeg ropte på ham. Jeg hadde ham i sofaen og koste med ham mens jeg så på film. Jeg trente hinderhopping med ham og sørget for at han fikk ett aktivt og sosialt liv. Han var babyen min! Derfor var det så godt å drømme om dem i natt, og fikk på en måte si hade en gang til. Jeg våknet med ett rykk i dag og tenkte jeg måtte ut og mate kaninene! Haha, merkelig ikke sant? Drømmer. 

  
  

  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg