HEIA ODDVAR

Det er sjeldent jeg engasjerer meg i realityserier på tv, men fy faen. Førstekjempevalget i Farmen i kveld..for ett utrolig kjipt trekk av Ali å gå å henge over storbonden og lokke ham til å velge Oddvar som førstekjempe for å redde sin egen feige ræv og resten av De Tre Musketerer, til tross for at Oddvar var Burhan’s hjelper……  Storbonden sier selv at det var hans eget valg noe alle ser med ett øye at det ikke var. Ingen fortjener å vinne Farmen mer enn Oddvar. Så og si den eneste med arbeidsmoral, kunnskap og kjennskap i alt de gjør. Lurer virkelig på hva de hadde fått til av ukesoppdrag om det ikke var for Oddvar. Jada, jeg er klar over at dette er ett spill! Men jeg kjenner jeg blir så provosert! Jeg gleder meg til den dagen Ali og resten av company snur ryggen til Burhan og han skjønner at han har gjort en kjempetabbe. Oddvar gir serien ett løft med de humoristiske utsagnene sine, og er egentlig en av grunnene til at jeg gidder å følge med på Farmen i år. Oddvar som er så snill og vil bare godt for alle som er der. Jeg håper inderlig du vinner hele driten! 

JEG HEIER PÅ DEG!!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg