HAPPY HALLOWEEN

Joho!! Har dere hatt en kjekk halloween helg!? 

Dette er sjeldent, men jeg havnet på fest både fredag og lørdag denne helgen, noe jeg faktisk ikke angrer på i det hele tatt, for det var så GØY!! På fredag var jeg hos ei gammel barndomsvenninne som jeg er altfor sjeldent med. Og jeg koste meg såå mye, og fikk møte nye mennesker som vet hvordan man har det kjekt. Vi spilte drikkeleken Pandoras som førte til mye latter og god stemning. Folk ble så revet med og det var hæla i taket hele kvelden! Utrolig kjekt! På lørdag feiret vi bestevenninnen min Lisa som fylte 23 år, med hjemmelaget pizza, godt i glasset og en liten tur på byen. 

 

 

I dag er jeg faktisk ikke dårlig, men heller ikke helt oppegående. Kjenner det blir en sløv søndag i dag, med litt husarbeid som må gjøres. Henge opp klær og litt sånn. Nå venter jeg på at min kjære skal komme med pizzabakeren til oss. Så skal vi kose oss masse i sofaen med film og godteri, hele dagen! Har hvertfall jeg bestemt. Kjærestestund ♥

Om dere lurer på hvorfor det ikke er noen bilder av Andreas her, så er det fordi han var på hellbillies konsert og koste seg der, mens jeg prioriterte andre ting. Men vi møttes på byn og fikk vekslet litt kyss og klem før vi ble trøtte og gikk hjem. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg