Husmortips

Mandag! Og mandag betyr som regel vaskedag. Det gjør det denne mandagen også, og vi har allerede tatt oppvasken på kjøkkenet og gjort rent vasken på badet. Mannen skal snart på kveldsvakt, så da blir jeg sittende igjen med resten av arbeidet. Men i dag har jeg fri fra jobb, så det passer meg egentlig veldig bra. 

Jeg vil presentere ett supert produkt for dere i dag! “Forever MPD 2X ultra” fra Forever Living. Ett lite husmortips fra meg. Syntes den passet så bra i dag, siden jeg skal bruke denne dagen på å gjøre rent. Vi bruker så mange forskjellige rengjøringsmidler i huset når vi vasker. Hadde det ikke vært fint om det fantes ett produkt som tar hele huset!? Men det finnes jo!

Jeg kan faktisk erstatte alt dette.. 

Med denne!

For dette produkter tar ikke bare vask av gulv til ett annet nivå. Den kan også brukes til klesvask, vask av fliser, bad, oppvask for hånd. Du kan til og med bruke den på bilvasken! Forever Aloe MPD 2x Ultra er uten fosfor og ingen optiske blekemidler. Den inneholder derimot mild aloe vera som virker mykgjørende for hender og klær og den rengjør effektivt opp smuss, løser opp fett og fjerner flekker uten å ripe eller ødelegge overflater.

Nå skal det vaskes!

Følg gjerne facebooksiden min for Forever Living HER. Ta gjerne kontakt for spørsmål 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg