Ting jeg vil gjøre i oktober

Oktober er rett rundt hjørnet. Rettere sagt, i morgen! Og gjett om jeg har planer for den kommende måneden! Her har jeg faktisk laget en liten liste over ting jeg ønsker å gjøre i oktober. Høsten er en så fin årstid, man kan gjøre så mangt! Enten det er ute eller innnendørs. Har du noen av de samme punktene på gjørelista di i høst?   

 
 

Kjøpe gode, tykke sokker. Det beste jeg vet, gå og daffe i store, tykke sokker!

Kjøpe store strikkegensere! Det er nesten ett must om høsten. Mine strikkegensere er så utslitte, at noen nye hadde passet fint!

Lese bok. Jeg skal sitte og lese Calendar Girl, i sokkene mine. 

Drikke masse kakao!

Lage god og sunn mat, helst fra bunn. Såklart, jeg kan ikke lage absolutt alt fra bunn, det får jeg bare ikke til. Men tenke sunnere, lettere og bedre.

 
 

Feire halloween! Feire er kanskje litt å ta i, men vil kle meg ut og håper noen lager til en skikkelig halloween fest!

Gå masse tur i skogen. Den beste plassen å oppholde seg om høsten må være skogen. Den er så vakker når bladene faller og hele skogen blir gyllenbrun.

Invitere venner hjem på middag. Jeg synes det er så utrolig koselig og ikke minst veldig gøy å invitere venner hjem og lage mat til dem. 

Ha mange photoshoots! Skogen er en perfekt location for photoshoots om høsten. Jeg skal ta masse masse bilder i oktober!

Begynne på julegaver. Plutselig så er julen her!

 
 

Spise lunsj på kafe med ei venninne.

Sette av en hel dag til baking. Kake, boller, fylte horn, kanelsvinger. Namm!

Gjennomføre minst to DIY prosjekter. 

Pakke sekken, drikke kakao og spise kjeks på en fjelltopp. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg