Ryddemorgen

God morgen! Kjenner jeg er i litt bedre form i dag, men har en slik ekkel hoste enda. Best å holde seg inne. Likegreit, siden vi har ikke særlig fint vær her i Haugesund i dag. Solen er der, men likevel regner og blåser det. Godt jeg kan sitte inne og kose meg med en god frokost!

Jeg har ikke ro til å ligge under dyna og vente på at jeg skal bli frisk. Jeg har altfor mye å gjøre. Men så lenge jeg holder meg inne skal det vel gå bra. Som dere vet er jeg opptatt med å kvitte meg med saker og ting for tiden. Dere hadde blitt sjokkert om dere kunne se hvor mye ting jeg har! Jeg har nettopp sortert og solgt noen klær jeg ikke bruker lenger. Her om dagen solgte jeg en hel ikeapose med pynteting, duker og diverse. I går begynte jeg så vidt på julepynten. Ja, julepynt faktisk. Jeg har så mye julepynt fra “gamle dager” som er slitne og veldig utdatert. Synes noe av det er koselig å beholde, men mye skal kastes. Så dette skal jeg fortsette på i dag. Etter at jeg har kost meg med frokosten ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg