Kortreist

God dagen. I dag skulle jeg og Lisa egentlig vært på vei hjem fra Sauda, men istedenfor reiste vi hjem i går kveld. Vi kjørte til Sauda på søndag for å tilbringe noen dager på hytta med hundene. Planen var å kose oss med god mat, tur i fjellene og film og kos på kvelden, men slik ble det ikke. Vi fikk gått en god tur på mandagen, men under turen ble jeg så forferdelig dårlig, sånn helt plutselig. Jeg ble skikkelig tungpustet, klarte nesten ikke å puste og det gjorde vondt i både brystet og i ryggen mellom skulderbladene hver gang jeg trakk pusten. Derfor fikk vi ikke gått så langt som vi ville, siden jeg måtte stoppe hver meter for å få igjen pusten. Ut på kvelden ble jeg enda dårligere og følte jeg ikke fikk nok luft. Tenk deg at du ligger på gulvet med noe stort og tungt som ligger på brystet og presser. Slik føltes det ut. Jeg tror også jeg hadde feber, jeg svettet og frøs annenhvert minutt. Så da bestemte vi oss for å kjøre hjem. Skikkelig dumt, for vi hadde virkelig sett frem til å kose oss! 

Sett bort i fra det da, så fikk vi jo oss en liten fin tur i fjellene. Selv om været heller ikke var helt med oss. Litt sol, men mest yr eller regn. Kaldt og vått. Men vi kan vel ikke forvente at det skal klaffe hver gang? Vi fikk hvertfall tatt noen fine bilder av hundene underveis. Kommer i neste innlegg 🙂 Bilder fra snapchat:

  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg